Monday, August 3, 2015

Banaanipannkoogid

Retsept, mida esmakordselt nähes tegin suured silmad. Mõtlesin, kas tõesti saab teha pannkooke nii vähestest asjadest? Seda retsepti olen pikalt skeptiliselt vaadanud ja nii ta seisis. Vahepeal oli periood kui ei võtnud banaani suu sissegi, niiet siis seisis ta veelgi kindlamalt proovimata. Ma ju arvasin, et nende kookide puhul banaanimaitse on kõigest üle. Nüüd võin aga öelda, et kaugel sellest. Polnud pmst tundagi. Mina lisasin ikkagi jahu ka, rosinaid ja veidi vaniljesuhkrut, aga ei pea. Saab täitsa jahuta hakkama, tegin ka esimese pannitäie sellise taignaga, kus jahu polnud, aga kuna mul pole lihtsalt kõige parem pann, siis hakkas külge võtma, niiet panin jahu juurde ja siis läks kõik ideaalselt. Rosinaid panin selle pärast, sest lihtsalt minu arust väikesed pannkoogid on õiged pannkoogid ainult sel juhul kui neis on rosinaid :) Noh ja vaniljet panin selle pärast, et lihtsalt jumaldan selle maitset :) Igatahes supermõnnad pannkoogid, palju patuvabamad, kui klassikalised nisujahust ;) Minu retseptist saate te täpselt sellise suure hunniku, et terve suur pere pühapäevahommikul ikka ära toita ;)

Vaja läheb:
7 muna
7 banaani
tl vaniljesuhkrut
150g rosinaid
(2dl mitmeviljajahu)
praadimiseks õli või kookosrasva

Klopi munad lahti, lisa kooritud banaanid, vaniljesuhkur (ja jahu), saumikserda ühtlaseks massiks. Lõpuks sega hulka rosinad ja head praadimist! Imemaitsev moos, kohupiim või mesi juurde ja suurepärane pühapäevahommikusöök garanteeritud! :)

No comments:

Post a Comment