Sunday, April 3, 2016

Pasha

Kevadpühade puhul tehakse ju ikka lisaks värvitud munadele ka pashat, et ikka suu ka magusaks saada :) Ma mäletan, et kui olin ikka päris pisike, siis proovisime seda vanaemaga teha, aga rohkem meie pere laual seda pole olnud. Mäletasin, et mulle tundus see meeletu mässamisena ja nii ei ole olnudki tahtmist seda teha. See kevad aga mõtlesin selle tegemise käsile võtta, muidugi natukese krutskiga, mitte klassikaline ;) Pean tunnistama, see pole üldse keeruline teha, minu jaoks oli kõige tüütum oodata ööpäev, et lõpuks seda proovida :D Niiet ausalt, proovige seda, see on mõnusalt mahe magustoit, mille lisanditega saate lasta enda fantaasial lennata! :) Mina panin sisse rosinaid, mandlilaaste ja kookoshelbeid, kaunistasin kookoshelveste, mandlilaastude ja apelsiniga. Teie aga laske oma fantaasial lennata, pange sisse ja peale just seda, mida soovite- kuivatatud puuvilju, pähkleid, seemneid jne :)

Vaja läheb:
500g kohupiima
200ml vahukoort
2 muna
suhkrut
5 spl mandlijahu
1 tl vanilliessentsi
mandlilaaste, rosinaid, kookoshelbeid


Kaunistamiseks
1 apelsin, kookoshelbeid ja mandlilaaste

Soovitaks eelmine päev panna rosinad vette, aga võib ka muidugi ilma. Vahukoor suhkrutega ja munad eraldi vahustada, siis kõik ained omavahel kokku segada, kallata marliga vooderdatud sõelale ja sõel kausi kohale, külmkapis üleöö seista, tagurpidi vaagnale ja kaunistada. 

No comments:

Post a Comment