Monday, September 1, 2014

Laisa inimese tarretisetort :)

Esimese korra kohta näeb see tort täitsa okei välja :) 
Mina olen alati vaadanud tarretisetorte imetledes. Need viivad keele alla, alati! Mitte kunagi pole ma aga julgenud neid teha, sest olen pidanud nende tegemist ülikeeruliseks ja täielikuks kunstiks. Mõni aeg tagasi tuli aga tuhin, et tavai proovin ära, maksku mis maksab- mõeldud, tehtud! :) Tegin sellise laisainimese variandi, et oleks kindla peale minek, niiet see on tõesti lihtne ja proovige! ;) Esimese korra kohta tuli täitsa kobe :D

Vaja läheb:

Põhi:
1pakk juubelitordipulbrit
200 ml vett

Vahele:
1 toru kohupiimapastat

Marjatarretis:
160g metsmaasika tarretisepulbrit
500g marju(maasikaid, mustsõstraid, punaseid sõstraid kasutasin mina)
7dl vett

Mina panin hommikul juba marjad sulama, sest kasutasin külmutatud marju. Nii, siis segasin tordipõhja kokku ning küpsetasin 25 min 200 kraadi juures. Samal ajal tegin valmis tarretisevedeliku-ajasin vee keema ning lisasin tarretisepulbri, segades seni kuni pole ühtegi tükki. Valmis oli mul pandud veidi sügavam taldrik (veidi väiksema läbimõõduga kui koogivorm), kuhu sisse olid marjad valatud. Valasin tarretisevedeliku marjadele peale ning külmkappi tarretuma(eriti hea oleks see, et teha tarretis ja koogipõhi õhtul valmis ning hommikul kook kokku panna). Järgmisel hommikul lõikasin siis koogi pooleks, määrisin pool kohupiimakreemi vahele ja pool peale. Seejärel suure noaga ettevaatlikult tarretis nõu küljest lahti võtta ning kiiresti koogi peale ning voilaa ongi kook valmis! :)

No comments:

Post a Comment